Nem főzős műsor, amiben étel készül

Körmendi konyhája

Körmendi konyhája

Marhapörkölttel és túrós lasagnevel emésztjük az MTK Budafok elleni vereségét

2020. október 03. - Körmendi Konyhája

Nem vagyunk divatszurkolók, a megye kettőtől a BL-meccsekig bárhol feltűnhetünk, mert Körmendi Gábor és Hunyadi Tamás feltétel nélkül szereti a magyar labdarúgás bármelyik szintjét. A megyaszói izgalmak után az NB2-ből idén feljutott két csapat, az MTK és a Budafok összecsapását lestük meg péntek este a Hungária körúton. 
Nem csak a Fradi VIP-jében fantasztikus a melegétel a magyar foci háza táján, de a budapesti kék-fehérek séfjei is igazán kitesznek magukért. Még javában a gasztronómiai élvezetekkel voltam elfoglalva, amikor egy remek kapásgóllal előnyhöz jutott a Budafok a 3. percben. A gólt, bár a stadionban voltam, mégis tévén néztem, hiszen az a marhapörkölt és a hozzá köretként felszolgált túrós lasagne oly mértékben passzolt egymáshoz, mint a vendégek játékosai a meccs első kapásgólja előtt. Nem akartam hinni a szememnek, hogy a két újonc milyen hajtós meccset produkál a Hidegkúti Stadionban. A Budafok sorra dolgozta ki a helyzetet, az MTK pedig csupán másodhegedűs volt hazai pályán. Szünetben ismét randiztam a marhapörivel, de a második félidőben az MTK már mindent egy lapra téve támadni kezdett, mégis csak nagyon nehezen jutottak el az egyenlítésig. Csupán 30 másodpercre változtak nézővé a budafoki játékosok: ez elegendő volt ahhoz, hogy a hazaiak szintén egy bődületes kapásgóllal egalizálják az állást. 1-1 után, még egy tök felesleges hiba után emberelőnybe is kerültek a kékek. Ezután jött számukra az igazi fekete leves. Ihrig-Farkas Sebestyén hatalmas kapáslövése már a győzelmet jelentette a Budafoknak. Magyar pályán szokatlanul hajtós és néha látványos meccset hozott össze a két gárda. Nem bántam meg, hogy péntek este ezt a programot választottam... Mondtam már hogy volt marhapöri is?
#nemfőzősműsor #mindennekételavége #szeretjükafocit

A bejegyzés trackback címe:

https://kgv-k.blog.hu/api/trackback/id/tr4116225654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása